Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź

  • Prosimy o sprawdzenie wszystkich dostępnych folderów w Państwa skrzynce. E-mail z kodem rabatowym wysyłany jest automatycznie, może to potrwać klika minut. Jeżeli e-mail dalej nie został znaleziony prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 2.

  • Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • Prosimy o wysłanie nam maila z prośbą o usunięcie konta klienta iod@tublu.pl. Uprzedzamy jednak, że wraz z rezygnacją z konta klienta niemożliwe jest korzystanie z dodatkowych korzyści z niego wynikających.

  • Wypisać się z newslettera mogą Państwo w każdym momencie. Wystarczy kliknąć w miejsce w każdym mailu od nas :"wypisz się z newslettera"

    Zapraszamy również do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 2.

  • Proszę sprawdzić datę ważności kodu rabatowego oraz czy nie został już użyty.

    W razie dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 2.

  • Jeżeli jeszcze NIE ZŁOŻYŁEŚ ZAMÓWIENIA i potrzebujesz pomocy w kwestii:

    • złożenia zamówienia (masz problemy techniczne)
    • chcesz złożyć zamówienie przez telefon
    • potrzebujesz pomocy z wyborem produktu czy jakichkolwiek informacji o produktach
    • chcesz sprawdzić dostępność produktów w sklepie internetowym

    Zadzwoń lub napisz do Dominiki:

    - tel.: 22 299-10-95 wew. 2

    - e-mail: dominika@tublu.pl

    Jeżeli ZŁOŻYŁEŚ JUŻ ZAMÓWIENIE i masz jakieś pytania czy inne sprawy np. chcesz:

    • edytować swoje zamówienie
    • zmienić dane do wysyłki
    • dokonać zwrotu, złożyć reklamację
    • zasięgnąć jakichkolwiek informacji o Twoim zamówieniu

     

    Zadzwoń lub napisz do Kasi:

    - tel.: 22 299-10-95 wew. 1

    - e-mail: kasia@tublu.pl

     

    Jeżeli, chcesz skontaktować się bezpośrednio ze SKLEPEM STACJONARNYM i chcesz:

    • sprawdzić dostępność produktów w sklepie stacjonarnym
    • edytować swoje zamówienie z odbiorem osobistym
    • uzyskać informację kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru
    • zarezerwować jakiś produkt

    Zadzwoń lub napisz do Sklepu Stacjonarnego:

    - e-mail: sklep.wawa@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 3

  • Biuro Obsługi Klienta czynne jest w dni powszednie w godzinach 9:00 - 17:00.

    Wszystkie niezbędne informacje na temat tego jak skontaktować się z Nami, znajdziesz tutaj.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami
22 299 10 95 MESSENGER EMAIL
tublu - facebook tublu - instagram
tublu - pinterest tublu - blog
SKLEP STACJONARNY

Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 10:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
ZAPISZ

i odbierz 5% ZNIŻKI na pierwsze zakupy