Kochani,
jesteśmy niezmiernie podekscytowani, bo w najbliższym czasie w naszym Tublu.pl szykują się spore zmiany 🙂
I to zmiany na lepsze, ciekawsze, nowsze!
O niektórych z nich pisaliśmy już Wam w tym wpisie, dzisiaj czas na kolejne!
Co takiego się zmieni w Tublu.pl?
Jak wiecie, działamy na rynku akcesoriów premium dla dzieci i rodziców już od 10 lat i uznaliśmy, że nadszedł czas na małe odświeżenie naszego logo i nieco większe zmiany w sklepie internetowym 🙂
Bardzo istotne jest dla nas poinformowanie Was o zmianach wcześniej, żebyście nie byli zaskoczeni, gdy przy robieniu kolejnych zakupów w naszym sklepie internetowym zobaczycie nasze nowe logo na swoich smartfonach, tabletach i komputerach.
Pewnie pojawią się w Waszych głowach pytania: „po co?” i „dlaczego?” zmieniać coś, co fajnie funkcjonuje od tak długiego czasu?
Przez te 10 lat poznaliśmy Wasze potrzeby i upodobania, ale też poznaliśmy swoje. Nie bez znaczenia są również zmiany technologiczne, które zachodzą cały czas. Dlatego zdecydowaliśmy się dostosować do tych zmian, a Wasze zakupy uczynić łatwiejszymi i szybszymi.
Na samym początku uznaliśmy, że naszemu logo przyda się drobne odświeżenie, by było przede wszystkim bardziej czytelne i widoczne.
Logo, zgodnie z definicją to unikalna i charakterystyczna forma graficzna, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki czy też firmy. Logo umieszcza się w materiałach typu ulotki, reklamy, koszulki firmowe i w wielu innych miejscach np. na stronach producentów, których produkty sprzedajemy w naszym sklepie.
Dlaczego zmieniamy logo?
I tutaj, w przypadku naszego starego logo, sytuacja zaczynała się komplikować – logo było zbyt skomplikowane, zawierało zbyt dużą ilość kolorów i elementów.
Konsekwencje tego były dla nas bardzo dotkliwe, ponieważ np. ciężko było nam zamówić torby papierowe na Wasze zakupy z oryginalnym logo tublu.pl. Ze względu na zbyt dużą ilość kolorów koszty wydruku jakichkolwiek materiałów marketingowych, od taśmy z nadrukiem po ekologiczne torby bawełniane czy też koszulki dla pracowników na targi, robiły się niebotycznie duże i oscylowały na granicy opłacalności. Graficy załamywali ręce i często przy wydrukach przerabiali kolory z logo. Dodatkowo logo w kwadracie zawsze zmniejszało naszą widoczność w zestawieniu z innymi konkurencyjnymi sklepami dziecięcymi.
Nasze pierwsze logo powstało jeszcze przed uruchomieniem firmy. Nie mieliśmy doświadczenia w sprzedaży internetowej i nie wiedzieliśmy, że zbyt dużo kolorów i zbyt mało widoczna nazwa może być problemem. Nowe logo ma dużo mniejszą paletę barw, jednak nie chcieliśmy całkowicie rezygnować z naszego kolorowego wizerunku 🙂
Tublu zawsze kojarzy się z kolorami, nie lubimy nudy, nie chcemy być jak cała masa sklepów internetowych podobnych do siebie.
Ale sama zmiana logo to tak naprawdę dopiero początek 🙂 Bądźcie z nami i obserwujcie naszą przemianę – sprawdźcie koniecznie, jak wkrótce zmieni się nasz sklep internetowy!
A te wszystkie zmiany robimy z prostego powodu – chcemy, by łatwiej i szybciej robiło Wam się zakupy w świecie wspaniałych dziecięcych akcesoriów i zabawek, które dla Was wyszukujemy! Mamy nadzieję, że nowa identyfikacja wizualna Tublu.pl przypadnie Wam do gustu.