Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź
Kurier DPD lub InPost
Dla wszystkich przesyłek możliwe jest wybranie dostawy za pośrednictwem kuriera.
Paczkomaty InPost
Dla większości produktów w naszym sklepie możliwe jest wybranie dostawy do paczkomatów InPost. Należy pamiętać, że paczkomaty mają ograniczoną wielkość (największa skrytka ma wymiary 41x38x64 cm).
Paczkomat InPost - PACZKA W WEEKEND
Zastanawiasz się, czy InPost dostarcza paczki w soboty? Tak! Dzięki usłudze Paczka w Weekend możesz odebrać zamówienie również w sobotę. Ta forma dostawy dostępna jest w sklepie w czwartki od godziny 12:00 do piątku do godziny 12:00.
Punkty odbioru i automaty paczkowe DPD Pickup
Dla większości produktów w naszym sklepie możliwe jest wybranie tej formy dostawy. Ze względu na ograniczoną wielkość automatów paczkowych, przy niektórych produktach ta forma dostawy będzie niedostępna.
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
Poinformujemy Cię, kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Więcej informacji o naszym sklepie stacjonarnym znajdziesz tutaj.
Darmowa dostawa dla zarejestrowanych klientów:
Dla zarejestrowanych użytkowników darmowa dostawa dostępna jest już od 50 zł. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Aby z niej skorzystać zaloguj się lub załóż swoje konto stałego klienta już teraz
Darmowa dostawa dla wszystkich klientów:
Dla pozostałych klientów darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 199 zł.
Poniżej znajdziesz tabelę dotyczącą kosztów wysyłki.
KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
PRZEDPŁATA |
|
|---|---|
| DPD PICKUP | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 9,9 zł |
| Paczkomat InPost | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 12 zł |
| Paczkomat InPost - PACZKA W WEEKEND | |
| Zarejestrowani klienci: | 5 zł (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | 5 zł (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 16,9 zł |
| ponad 50/199 zł: | 5 zł |
| Kurier DPD | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 14 zł |
| Kurier InPost | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
POBRANIE |
|
| Kurier DPD | |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
| ponad 199 zł: | 15 zł |
| Kurier InPost | |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
| ponad 199 zł: | 15 zł |
1. DARMOWA DOSTAWA:
Dla zarejestrowanych klientów powyżej 50zł:
Jeśli masz konto klienta na tublu.pl i jesteś zalogowany, otrzymujesz darmową dostawę przy zamówieniach powyżej 50 zł – bez względu na wybraną metodę dostawy, z wyjątkiem zamówień za pobraniem. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia! Założ lub zaloguj się do swojego konta tutaj
Dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł:
Wybierz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia, aby skorzystać z darmowej dostawy kurierem. (Dotyczy zamówień płatnych przedpłatą, nie dotyczy zamówień za pobraniem).
2. Opcje dostawy kurierem:
Przedpłata DPD (14 PLN):
Szybka dostawa kurierem DPD, zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Wybór tej opcji jest dostępny tylko przy płatności przedpłatą (przelew lub karta). Otrzymasz maila z informacjami do śledzenia przesyłki.
Przedpłata InPost (15 PLN):
Szybka dostawa kurierem InPost, zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Wybór tej opcji jest dostępny tylko przy płatności przedpłatą (przelew lub karta). Otrzymasz maila z informacjami do śledzenia przesyłki.
Pobranie DPD (15 PLN):
Jeśli chcesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze, kurier dostarczy paczkę zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Płatność dokonasz przy odbiorze towaru.
Pobranie InPost (15 PLN):
Jeśli chcesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze, kurier dostarczy paczkę zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Płatność dokonasz przy odbiorze towaru.
Podsumowanie:
Zarejestrowani klienci mogą korzystać z darmowej dostawy już od 50 zł – niezależnie od wybranej metody dostawy, z wyjątkiem zamówień za pobraniem. Zostań z nami na dłużej i założ swoje konto stałego klienta już teraz, zrobisz to wygodnie tutaj. Dla pozostałych zamówień powyżej 199 zł oferujemy darmową dostawę przy wyborze płatności przedpłatą.
Jeżeli chcesz sprawdzić wszystkie formy dostawy jakie oferujemy przejdź tutaj
DARMOWA DOSTAWA do paczkomatu InPost:
Dla zarejestrowanych klientów (z kontem na Tublu) darmowa dostawa do paczkomatu InPost obowiązuje już od 50 zł. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Aby z niej skorzystać zaloguj się lub załóż swoje konto stałego klienta już teraz
Zamówienia powyżej 199 zł wysyłamy do paczkomatu na nasz koszt.
Przedpłata (12 PLN):
Dla większości produktów w naszym sklepie oferujemy dostawę do paczkomatów InPost. To szybka i wygodna opcja – przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po wysłaniu (maksymalnie do 48 godzin).
Ważne:
Paczkomaty mają ograniczoną wielkość (największa skrytka ma wymiary 41x38x64 cm). Jeśli Twoja paczka będzie za duża, skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy alternatywną metodę dostawy.
Przesyłki czekają na odbiór w paczkomacie przez 48 godzin. Po tym czasie zostaną przekierowane do najbliższego oddziału InPost, gdzie będą czekać kolejne 3 dni na odbiór.
Ten sposób dostawy jest dostępny tylko przy płatności przedpłatą (przelew lub karta za pośrednictwem Przelewy24.pl).
Po wysyłce otrzymasz e-mail z informacjami do śledzenia paczki.
Podsumowanie:
Dostawa do paczkomatu InPost jest możliwa przy przedpłacie (12 PLN) dla większości produktów.
Darmowa dostawa do paczkomatu InPost:
Od 199 zł dla wszystkich klientów,
Od 50 zł dla zarejestrowanych klientów na Tublu.
Punkty odbioru i automaty paczkowe DPD Pickup - Odbierz swoją przesyłkę w dogodnym dla Ciebie miejscu, w sieci DPD Pickup możesz odebrać ją zarówno z automatu paczkowego DPD jak i w wielu sklepach między innymi Żabka, Lidl, Auchan, Leroy Merlin, Lidl, OBI, Shell, Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Stokrotka Express. Dla większości produktów naszym sklepie możliwe jest wybranie tej formy dostawy, ze względu na ograniczoną wielkość automatów paczkowych przy niektórych produktach ta forma dostawy będzie niedostępna.
KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
DARMOWA DOSTAWA |
|
|---|---|
| Dla zarejestrowanych klientów | od 50 zł |
| Dla wszystkich klientów | od 199 zł |
PRZEDPŁATA |
|
| DPD PICKUP | |
| do 199 zł: | 9,9 zł |
| ponad 199 zł: | DARMOWA DOSTAWA |
UWAGA aby skorzystać z DARMOWEJ DOSTAWY dla zarejestrowanych klientów (z kontem na Tublu) wystarczy, że zalogujesz się lub załóżysz swoje konto stałego klienta już teraz
Paczkomat InPost - PACZKA W WEEKEND - Zastanawiasz się, czy InPost dostarcza paczki w soboty? Tak! Dzięki usłudze Paczka w Weekend możesz odebrać zamówienie również w sobotę.Ta forma dostawy dostępna jest w sklepie w czwartki od godziny 12:00 do piątku do godziny 12:00.
KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
PACZKA W WEEKEND |
||
|---|---|---|
| Dla kogo | Wartość zamówienia | Cena |
| Dla zarejestrowanych klientów | od 50 zł | 5 zł |
| Dla wszystkich klientów | do 199 zł | 16,9 zł |
| Dla wszystkich klientów | ponad 199 zł | 5 zł |
UWAGA aby skorzystać z TAŃSZEJ DOSTAWY dla zarejestrowanych klientów (z kontem na Tublu) wystarczy, że zalogujesz się lub załóżysz swoje konto stałego klienta już teraz
Tak, istnieje taka możliwość, wybierz odpowiednią formę dostawy podczas składania zamówienia. Więcej informacji o naszym sklepie stacjonarnym znajdziesz na naszej dedykowanej stronie tutaj.
Jeżeli złożyłeś już zamówienie z opcją Odbiór Osobisty to zanim je odbierzesz poczekaj na maila od nas z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru lub jeżeli bardzo zależy Ci na czasie zadzwoń do sklepu pod numer tel. 22 299 10 95 nr wew. 3.
Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności czyli o czasie, który potrzebujemy aby skompletować Twoje zamówienie. Jeżeli zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie odbioru zamówienia decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej. Jeżeli zależy Ci na odbiorze części produktów z zamówienia wcześniej, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia.
Statusy dostępności oznaczone są w następujący sposób:
Godziny i daty odbioru zamówienia są przybliżone. Dlatego zawsze czekaj na maila potwierdzającego możliwość odbioru zamówienia lub upewnij się telefonicznie czy jest już gotowe tel. 22 299 10 95 nr wew. 3. Zapewniamy jednak, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były gotowe do odbioru jak najszybciej i często udaje nam się wyprzedzić podane na stronie daty i godziny.
Zakupy stacjonarne bez składania zamówienia online
Nie musisz oczywiście składać zamówienia aby zrobić zakupy w naszym sklepie stacjonarnym, na pewno znajdziesz coś dla siebie - nasz sklep o powierzchni około 110 metrów kwadratowych mieści ponad 3 tysiące produktów. Zapraszamy!!! Z chęcią również posłużymy Ci swoją radą i doświadczeniem.
Nasz sklep znajduje się przy Al. Niepodległości 19 lok 4 (okolice Metra Wilanowska) wjazd od Domaniewskiej przez Parking - UWAGA szlaban, należy nacisnąć przycisk żeby go otworzyć (2h GRATIS)
Sklep czynny jest w dni powszednie od 11:00 do 19:00, a w sobotę od 10:00-14:00
e-mail: sklep.wawa@tublu.pl
numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 3.
Zamówienia staramy się wysyłać tak szybko jak to tylko możliwe. W 95% przypadków towar znajduje się w naszym własnym magazynie, dzięki czemu jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie w ciągu 24H.
Informujemy jednak, że w sytuacji, gdy zamówienie zostało złożone po godzinie 12-tej lub w dzień wolny od pracy, czas realizacji zamówienia jest liczony od następnego dnia roboczego. Przesyłki wysyłane są w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00.
Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności czyli o czasie, który potrzebujemy na jego wysłanie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.
Statusy dostępności oznaczone są w następujący sposób:
W momencie kiedy Twoja paczka będzie spakowana i wysłana, otrzymasz od nas powiadomienie email wraz z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia (Link do śledzenia przesyłki bardzo często jest aktywny dopiero kilka godzin po wysłaniu paczki).
TAK! Masz dwie opcje!
Zarejestruj się, aby skorzystać z tych benefitów! Przejdź do formularza REJESTRACJA i wypełnij go. Po założeniu konta otrzymasz mailowe potwierdzenie rejestracji.
KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
PRZEDPŁATA |
|
|---|---|
| DPD PICKUP | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 9,9 zł |
| Paczkomat InPost | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 12 zł |
| Paczkomat InPost - PACZKA W WEEKEND | |
| Zarejestrowani klienci: | 5 zł (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | 5 zł (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 16,9 zł |
| ponad 50/199 zł: | 5 zł |
| Kurier DPD | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 14 zł |
| Kurier InPost | |
| Zarejestrowani klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 50 zł) |
| Wszyscy klienci: | DARMOWA DOSTAWA (od 199 zł) |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
POBRANIE |
|
| Kurier DPD | |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
| ponad 199 zł: | 15 zł |
| Kurier InPost | |
| do 50/199 zł: | 15 zł |
| ponad 199 zł: | 15 zł |
Tak wysyłamy przesyłki poza granice Polski na terenie Unii Europejskiej. Aby wybrać kraj który Cię interesuje wystarczy, że zmienisz w koszyku kraj dostawy.
Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane nie ma z tym najmniejszego problemu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: bok@tublu.pl
numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.
Jeżeli Twoje zamówienie zostało już wysłane, istnieje taka możliwość tylko jeżeli wybrałeś kuriera DPD. Istnieje również możliwość zmiany daty doręczenia przesyłki.
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w e-mailu wysyłanym przez firmę DPD.
Informacje o aktualnym statusie zamówienia są na stronie „Twoje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podany przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia, w tym również numer do śledzenia przesyłki.
Zapraszamy również do kontaktu bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.
Jeżeli widzisz już w momencie otrzymania paczki, że karton jest uszkodzony lub nosi ślady wcześniejszego otwierania, otwórz paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wnętrza przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody. Jest to bardzo ważne, ponieważ sporządzone na miejscu pismo jest podstawą do reklamacji i do szybkiego rozwiązania tej nieprzyjemnej sytuacji.
Następnie skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.
W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania.
Prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami. Gwarantujemy, że postaramy się rozwiązać tę nieprzyjemną sytuację w jak najszybszym tempie.
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże w mailu od firmy kurierskiej DPD i InPost znajdą Państwo przewidziany czas dostawy oraz numer kontaktowy bezpośrednio do kuriera dostarczającego Państwa przesyłkę.
Niestety nie ma takiej możliwości. Zawsze mogą Państwo śledzić przesyłkę za pomocą listu przewozowego. W mailu od firmy kurierskiej znajdą Państwo również numer kontaktowy do kuriera dostarczającego Państwa przesyłkę.
Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 11:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl
zobacz nasz sklep »