30 dni na zwrot | wysyłka 24H | darmowa dostawa od 259zł

Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź

  • W Tublu.pl oferujemy następujące metody płatności:

    • PayU - Szybkie płatności on-line. Karta płatnicza, BLIK, PayPo, Twisto, Apple Pay, Google Pay, mTransfer, iPKO itd.
    • Przelew - Za swoje zakupy możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe (dane znajdziesz poniżej)
    • Za pobraniem - Zapłacisz dopiero w momencie otrzymania paczki - ten sposób płatności jest dostępny w przypadku dostawy paczką kurierską, a także przy odbiorze osobistym.
    • Gotówka lub karta przy odbiorze osobistym - Odbierając zakupy osobiście w naszym sklepie przy Al. Niepodległości 19 lok. 4  w Warszawie możesz zapłacić kartą.

    Dane do przelewu bankowego:

    TUBLU Karolina Urbańska

    Bank Pekao S.A. 67 1950 0001 2006 0049 8980 0001

    Tytuł przelewu: Zamówienie nr: "TWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA"

    W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
  • Proszę spróbować dokonać płatności jeszcze raz. W e-mailu z potwierdzeniem zamówienia znajdziesz link do szybkiej płatności PayU.

    W razie dalszych problemów z dokonaniem płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • Aby aktywować kod rabatowy wystarczy podczas składania zamówienia w polu kod rabatowy kliknąć w napis użyj kodu i wpisać go w odpowiednią ramkę, następnie należy kliknąć przycisk Aktywuj.

    Posiadam kod promocyjny, jak go użyć?

    Po kliknięciu pojawi się ramka, w którą należy wpisać kod z zachowaniem dużych i małych liter.

    Ceny zmienią się automatycznie, po zaakceptowaniu kodu przez nas system.

  • Czekamy na opłacenie zamówienia 10 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli nie możesz opłacić swojego zamówienia w tym momencie skorzystaj z wygodnej płatności odroczonej PayPo lub Twisto.

  • Tak, istnieje możliwość płatności kartą płatniczą lub gotówką.

  • Tak, posiadamy w ofercie karty podarunkowe. Możesz kupić kartę prezentową wybierając jedną z opcji:

    • karta w formie elektronicznej - wyślemy do Ciebie Elektroniczną Kartę Prezentową na podany w zamówieniu adres e-mail
    • wyślij pod wskazany adres - w tej opcji karta prezentowa w postaci fizycznej karty plastikowej zostanie wysłana pod wskazany prze Ciebie adres w formularzu zamówienia - sam wybierasz czy ma to być kurier, paczkomat itd.
    • odbiór w sklepie stacjonarnym - będziesz mógł odebrać swoją kartę w postaci fizycznej karty plastikowej w sklepie stacjonarnym przy al. Niepodległości 19 lok. 4 w Warszawie.

    To ty decydujesz którą opcję wybierzesz. Kartę prezentową tublu.pl możesz kupić tutaj

    Czy posiadacie w swojej ofercie karty prezentowe?
  • Nie, podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się. Decyzja należy do Ciebie, który rabat jest dla Ciebie bardziej korzystny.

  • Niestety nie ma takiej możliwości.

    Zapraszamy do śledzenia naszych Social Media oraz zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, gdzie na bieżąco informujemy o naszych promocjach oraz innych akcjach marketingowych.

     

  • Proszę sprawdzić termin ważności kodu oraz czy wszystkie znaki są wpisane poprawnie. Jeżeli nadal coś nie tak zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 2.

  • Towary nabyte z wykorzystaniem Karty Prezentowej podlegają zwrotowi na ogólnych zasadach przewidzianych w przepisach prawa lub dodatkowo przyjętych w regulaminie sklepu - w przypadku tublu.pl na zwrot jest aż 30 dni. W przypadku zwrotu przez Użytkownika towarów zakupionych przy użyciu Karty Prezentowej, zwrot środków odbywa się na Kartę Prezentową lub wartość zwróconych artykułów jest dopisywana do salda w Wirtualny Portfelu na Koncie Klienta i może być ponownie wykorzystana przed upływem terminu ważności Karty Prezentowej.

  • Karta prezentowa tublu.pl może być zrealizowana na trzy sposoby:

    • doładuj saldo w Wirtualnym Portfelu - aby w pełni skorzystać z możliwości karty prezentowej/elektronicznej karty prezentowej możesz aktywować ją na Koncie Klienta tutaj, doładowując swój Wirtualny Portfel, w ten sposób nie musisz wykorzystać wszystkich środków zgromadzonych na karcie jednorazowo, możesz również sprawdzić bez problemu saldo swojej karty. Po wpisaniu kodu karty w przeznaczone do tego pole i kliknięciu na Aktywuj, jej wartość zostanie automatycznie dopisana do salda na Twoim Koncie Klienta. Saldo możesz wówczas wykorzystać przy składaniu zamówienia (aktywując je w koszyku)
       
    • zrealizuj Kartę w trakcie składania zamówienia podobnie jak przy realizacji kodów rabatowych, podczas procesu składania zamówienia wystarczy wpisać kod Karty Prezentowej w przeznaczone do tego pole i potwierdzić klikając na Aktywuj. Jeśli wpisane dane były prawidłowe, wartość karty zostanie odliczona od kwoty zamówienia - w tej opcji całość środków musi zostać wykorzystana jednorazowo
       
    • wykorzystaj ją w sklepie stacjonarnym Tublu - możesz zrealizować Kartę Prezentową w naszym sklepie w Warszawie, poprzez przedstawienie jej personelowi sklepu (lub kodu alfanumerycznego, który się na niej znajduje) oraz zadeklarowanie woli jej użycia przed dokonaniem płatności za towary. Jeżeli chcesz wykorzystać środki zgromadzone na karcie jednorazowo nie ma konieczności aktywacji karty wcześniej przez internet. Jeżeli chcesz skorzystać z niej wielokrotnie powienieneś najpierws aktywować kartę tak jak w punkcie pierwszym (doładowanie salda).
  • Tak, w przypadku, gdy wartość nabywanych towarów przewyższy aktualną wartość środków zgromadzonych na Karcie Prezentowej lub Wirtualnym Portfelu, Użytkownik zobowiązany jest zapłacić różnicę pomiędzy ceną a wartością Karty Prezentowej gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową. Sprawdź dostępne metody płatności tutaj

  • Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

  • Tak, aby sprawdzić saldo swojej karty prezentowej aktywuj ją na swoim Koncie Klienta tutaj, jeżeli Twoja karta prezentowa jest już aktywna wystarczy, że zalogujesz się na swoje Konto Klienta

  • Jest to miejsce na Koncie Klienta na którym są gromadzone środki pieniężne tublu.pl do wykorzystania na zakupy w sklepie.
    Jak zgromadzić środki? Np. poprzez aktywację karty prezentowej lub uczestnictwo w programie lojalnościowym. Środki zgromadzone na Wirtualnym Portfelu nie podlegają zwrotowi.

  • Podstawowe zasady działania kart prezentowych w tublu.pl:

    • karta prezentowa w tublu.pl jest ważny przez okres 12 miesięcy od daty wydania
    • karta opatrzona jest specjalnym numerem (kodem), realizacja karty polega na wpisaniu przez posiadacza kodu w odpowiednim polu podczas składania zamówienia
    • kartę można wykorzystać jednorazowo lub można posługiwać się Kartą Prezentową wielokrotnie, do wyczerpania zgromadzonych na niej środków pieniężnych lub do upływu terminu ważności Karty Prezentowej (aby to zrobić trzeba najpierw aktywować kartę na koncie klienta)
    • karta nie może być wymieniona na gotówkę
    • aby aktywować posiadaną kartę lub sprawdzić jej saldo kliknij tutaj
    • w razie zwrotu zamówionych artykułów, wartość karty prezentowej jest dopisywana do salda na koncie klienta i może być ponownie wykorzystana lub jest zwracana bezpośrednio na kartę prezentową
    • w przypadku wykorzystania karty prezentowej przy zamówieniu o niższej kwocie niż wartość karty, różnica dopisywana jest do salda dodatniego na koncie klienta
    • przy jednym zamówieniu można wykorzystać więcej niż jedną kartę prezentową (aby to zrobić musisz aktywować karty poprzez swoje Konto Klienta w Wirtualnym Portfelu)
    • karta prezentowa może być zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia późniejsze odliczenie rabatu nie jest możliwe
    • podczas wpisywania lub kopiowania kodu karty upominkowej należy zwrócić uwagę, żeby pomiędzy cyframi lub przed nimi nie było żadnych spacji
  • Wypłata wartości karty prezentowej w gotówce jest niemożliwa. W przypadku zagubienia zakupionej wcześniej, za pośrednictwem strony tublu.pl, karty prezentowej można poprosić o odnalezienie jej unikalnego numeru. W takim przypadku lub w razie jakichkolwiek innych problemów związanych z realizacją bądź zakupem kart prezentowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, e-mail: bok@tublu.pl lub telefon 22 299 10 95

  • Tak jak najbardziej wybierając formę płatności PayU, a następnie PayPo albo Twisto możecie Państwo rozłożyć swoje zakupy na wygodne raty. Więcej na temat PayPo tutaj oraz Twisto tutaj.

  • Jak najbardziej. Na początek prosimy przy zamówieniu wybrać formę płatności – przelew.
    W uwagach do zamówienia prosimy o podanie danych płatnika. Na tej podstawie wystawimy fakturę lub fakturę pro formę z wymaganym terminem płatności. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty od danego podmiotu.
     
    W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl
    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • Tak, korzystając z kodu KDR5, otrzymasz 5% zniżki na cały asortyment nieprzecenionych produktów w naszym sklepie. Aby skorzystać z tej oferty, prosimy o wpisanie numeru swojej Karty Dużej Rodziny w uwagach do zamówienia.

    Czy mogę skorzystać ze zniżek Karty Dużej Rodziny?
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami
22 299 10 95 OTWÓRZ CHAT EMAIL
tublu - facebook tublu - instagram
tublu - pinterest tublu - blog tublu - blog
SKLEP STACJONARNY

Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 10:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl
zobacz nasz sklep »

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
ZAPISZ

i odbierz 5% ZNIŻKI na pierwsze zakupy