10% zniżki na markę LONDJI z kodem: LONDJI. Kliknij i aktywuj zniżkę! »     do końca:

Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź

  • W Tublu.pl oferujemy kilka dogodnych dla klienta metod dostawy:

    Kurier DPD lub InPost - Dla wszystkich przesyłek możliwe jest wybranie dostawy za pośrednictwem kuriera.

    Paczkomaty InPost - Dla większości produktów naszym sklepie możliwe jest wybranie dostawy do paczkomatów InPost, jednak należy pamiętać że paczkomaty mają ograniczoną wielkość (nie wszystkie produkty zmieszczą się do skrytki, największa ma wymiary 41x38x64 cm.)

    Odbiór Osobisty w sklepie stacjonarnym - Poinformujemy Cię kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Więcej informacji o naszym sklepie stacjonarnym znajdziesz tutaj.

    Poniżej znajdziesz koszty wysyłki, które uzależnione są od wielkości zamówienia.

    PRZEDPŁATA

    Paczkomat inPost
    do 259 zł: 12,9 zł
    ponad 259 zł: DARMOWA DOSTAWA
    Kurier DPD
    do 259 zł: 14 zł
    ponad 259 zł: DARMOWA DOSTAWA
    Kurier inPost
    do 259 zł: 15 zł
    ponad 259 zł: 15 zł

    POBRANIE

    Kurier DPD
    do 259 zł: 15 zł
    ponad 259 zł: 15 zł
    Kurier inPost
    do 259 zł: 18 zł
    ponad 259 zł: 18 zł
  • DARMOWA DOSTAWA - KURIEREM INPOST od 259zł - zamówienia o wartości powyżej 259zł możemy wysłać KURIEREM DPD na nasz koszt wystarczy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia (darmowa dostawa nie dotyczy zamówień za pobraniem).

    Przedpłata DPD - 14 PLN - Dla wszystkich przesyłek możliwe jest wybranie dostawy za pośrednictwem kuriera. To sprawdzony i pewny sposób aby otrzymać swój towar jak najszybciej ( przesyłki dostarczane są z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu, maksymalnie do 48h ). Ten sposób dostawy jest możliwy jedynie przy wybraniu płatności w formie przedpłaty - przelewem lub kartą za pośrednictwem serwisu PayU.pl Przy wybraniu tego sposobu dostawy otrzymasz od nas mailem niezbędne informacje do monitorowania swojej przesyłki.

    Przedpłata INPOST - 15 PLN - Dla wszystkich przesyłek możliwe jest wybranie dostawy za pośrednictwem kuriera. To sprawdzony i pewny sposób aby otrzymać swój towar jak najszybciej ( przesyłki dostarczane są z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu, maksymalnie do 48h ). Ten sposób dostawy jest możliwy jedynie przy wybraniu płatności w formie przedpłaty - przelewem lub kartą za pośrednictwem serwisu PayU.pl Przy wybraniu tego sposobu dostawy otrzymasz od nas mailem niezbędne informacje do monitorowania swojej przesyłki.

    Pobranie DPD - 15 PLN - Jeśli chcesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze i zależy Ci na czasie, to jest to najlepszy sposób aby to zrobić. Przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego po wysłaniu, a całą należność zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki do Ciebie.

    Pobranie INPOST - 18 PLN - Jeśli chcesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze i zależy Ci na czasie, to jest to najlepszy sposób aby to zrobić. Przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego po wysłaniu, a całą należność zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki do Ciebie.

  • przedpłata - 14 PLN

    Dla większości produktów naszym sklepie możliwe jest wybranie dostawy do paczkomatów InPost. To bardzo wygodna i szybka forma dostawy ( przesyłki dostarczane są z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu, maksymalnie do 48h ), jednak należy pamiętać że paczkomaty mają ograniczoną wielkość ( nie wszystkie produkty zmieszczą się do skrytki, największa ma wymiary 41x38x64 cm - jeśli Twoja paczka będzie za duża skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy alternatywną formę dostawy ) oraz że paczki w paczkomatach oczekują na odbiór tylko 48 godzin. Po tym czasie trafiają do najbliższego oddziału InPost gdzie będzie czekać na odbiór kolejne 3 dni. Gdy przesyłka dotrze do Paczkomatu, Ty dostaniesz SMSa z powiadomieniem. Ten sposób dostawy jest możliwy jedynie przy wybraniu płatności w formie przedpłaty - przelewem lub kartą za pośrednictwem serwisu PayU.pl Przy wybraniu tego sposobu dostawy otrzymasz od nas mailem niezbędne informacje do monitorowania swojej przesyłki.

    DARMOWA DOSTAWA - paczkomaty InPost już od 259zł - zamówienia o wartości powyżej 259zł wysyłamy do PACZKOMATU na nasz koszt.

  • Tak, istnieje taka możliwość, wybierz odpowiednią formę dostawy podczas składania zamówienia. Więcej informacji o naszym sklepie stacjonarnym znajdziesz na naszej dedykowanej stronie tutaj.

    Jeżeli złożyłeś już zamówienie z opcją Odbiór Osobisty to zanim je odbierzesz poczekaj na maila od nas z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru lub jeżeli bardzo zależy Ci na czasie zadzwoń do sklepu pod numer tel. 22 299 10 95 nr wew. 3.

    Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności czyli o czasie, który potrzebujemy aby skompletować Twoje zamówienie. Jeżeli zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie odbioru zamówienia decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej. Jeżeli zależy Ci na odbiorze części produktów z zamówienia wcześniej, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia.

    Statusy dostępności oznaczone są w następujący sposób:

    • od ręki – produkt dostępny w sklepie stacjonarnym
    • dzisiaj po 15:00 – produkt jest niedostępny w momencie składania zamówienia w sklepie stacjonarnym, ale znajduje się w naszym magazynie. Jeżeli pokazuje Ci się taka opcja, to znaczy, że najprawdopodobniej zdążymy go jeszcze dziś dostarczyć do sklepu stacjonarnego i będzie do odbioru po 15:00
    • jutro od 15:00 – produkt jest niedostępny w momencie składania zamówienia w sklepie stacjonarnym, ale znajduje się w naszym magazynie. Jeżeli pokazuje Ci się taka opcja, to znaczy że ten produkt będzie można odebrać następnego dnia roboczego po godzinie 15:00
    • za około 4 dni – produkt oznaczony w ten sposób prawdopodobnie jest w drodze do naszego magazynu albo znajduje się w magazynie naszego dostawcy, najdłuższy przewidywany czas realizacji to 4 dni robocze

    Godziny i daty odbioru zamówienia są przybliżone. Dlatego zawsze czekaj na maila potwierdzającego możliwość odbioru zamówienia lub upewnij się telefonicznie czy jest już gotowe tel. 22 299 10 95 nr wew. 3. Zapewniamy jednak, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były gotowe do odbioru jak najszybciej i często udaje nam się wyprzedzić podane na stronie daty i godziny.

    Zakupy stacjonarne bez składania zamówienia online

    Nie musisz oczywiście składać zamówienia aby zrobić zakupy w naszym sklepie stacjonarnym, na pewno znajdziesz coś dla siebie - nasz sklep o powierzchni około 110 metrów kwadratowych mieści ponad 3 tysiące produktów. Zapraszamy!!! Z chęcią również posłużymy Ci swoją radą i doświadczeniem.

    Nasz sklep znajduje się przy Al. Niepodległości 19 lok 4 (okolice Metra Wilanowska) wjazd od Domaniewskiej przez Parking - UWAGA szlaban, należy pobrać bilet (2h GRATIS)

    Sklep czynny jest w dni powszednie od 10:00 do 19:00, a w sobotę od 10:00-14:00

    e-mail: sklep.wawa@tublu.pl

    numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 3.

     

  • Zamówienia staramy się wysyłać tak szybko jak to tylko możliwe. W 95% przypadków towar znajduje się w naszym własnym magazynie, dzięki czemu jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie w ciągu 24H.

    Informujemy jednak, że w sytuacji, gdy zamówienie zostało złożone po godzinie 12-tej lub w dzień wolny od pracy, czas realizacji zamówienia jest liczony od następnego dnia roboczego. Przesyłki wysyłane są w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00.

    Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności czyli o czasie, który potrzebujemy na jego wysłanie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.

    Statusy dostępności oznaczone są w następujący sposób:

    • 24h - dostępny w naszym magazynie – jeżeli złożysz zamówienie do godziny 12:00, produkt oznaczony w ten sposób wyślemy do Ciebie jeszcze tego samego dnia; jeżeli złożysz zamówienie po godzinie 12:00, istnieje możliwość, że nadamy je dopiero następnego dnia roboczego
    • Dostępny, czas realizacji 3 dni – produkt oznaczony w ten sposób prawdopodobnie jest w drodze do naszego magazynu albo znajduje się w magazynie naszego dostawcy; najdłuższy przewidywany czas realizacji to 3 dni robocze
  • W momencie kiedy Twoja paczka będzie spakowana i wysłana, otrzymasz od nas powiadomienie email wraz z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia (Link do śledzenia przesyłki bardzo często jest aktywny dopiero kilka godzin po wysłaniu paczki).

  • Tak, przy zakupach powyżej 259 złotych mamy darmową wysyłkę do Paczkomatów oraz Kurierem DPD (dla zamówień opłaconych z góry).

    Dodatkowo zachęcamy do założenia konta klienta, do naszych stałych klientów często kierujemy promocje związane między innymi z darmową wysyłką.

    Przejdź do formularza REJESTRACJA i wypełnij go. Otrzymasz mailowe potwierdzenie założenia konta.

  • Tak wysyłamy przesyłki poza granice Polski na terenie Unii Europejskiej. Aby wybrać kraj który Cię interesuje wystarczy, że zmienisz w koszyku kraj dostawy.

    Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
  • Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane nie ma z tym najmniejszego problemu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    e-mail: bok@tublu.pl

    numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

    Jeżeli Twoje zamówienie zostało już wysłane, istnieje taka możliwość tylko jeżeli wybrałeś kuriera DPD. Istnieje również możliwość zmiany daty doręczenia przesyłki.
    Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w e-mailu wysyłanym przez firmę DPD.

  • Informacje o aktualnym statusie zamówienia są na stronie „Twoje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podany przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia, w tym również numer do śledzenia przesyłki.

    Zapraszamy również do kontaktu bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • Jeżeli widzisz już w momencie otrzymania paczki, że karton jest uszkodzony lub nosi ślady wcześniejszego otwierania, otwórz paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wnętrza przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody. Jest to bardzo ważne, ponieważ sporządzone na miejscu pismo jest podstawą do reklamacji i do szybkiego rozwiązania tej nieprzyjemnej sytuacji.
    Następnie skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

     

  • W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania.

    Prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami. Gwarantujemy, że postaramy się rozwiązać tę nieprzyjemną sytuację w jak najszybszym tempie.

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

  • Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże w mailu od firmy kurierskiej DPD i InPost znajdą Państwo przewidziany czas dostawy oraz numer kontaktowy bezpośrednio do kuriera dostarczającego Państwa przesyłkę.

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Zawsze mogą Państwo śledzić przesyłkę za pomocą listu przewozowego. W mailu od firmy kurierskiej znajdą Państwo również numer kontaktowy do kuriera dostarczającego Państwa przesyłkę.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami
22 299 10 95 OTWÓRZ CHAT EMAIL
tublu - facebook tublu - instagram
tublu - pinterest tublu - blog tublu - blog
SKLEP STACJONARNY

Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 10:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl
zobacz nasz sklep »

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
ZAPISZ

i odbierz 5% ZNIŻKI na pierwsze zakupy