30 dni na zwrot | wysyłka 24H | darmowa dostawa od 259zł

Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź

  • Jeżeli posiadasz konto klienta w naszym sklepie, możesz znaleźć wszystkie swoje zamówienia na swoim koncie, w zakładce "Moje zamówienia".
    Możesz przeglądać tam bieżące i zrealizowane zamówienia. Możesz sprawdzić również, na jakim etapie realizacji jest Twoje aktualne zamówienie. Dodatkowo, wszystkie najważniejsze informacje odnośnie swojego zamówienia otrzymałeś również od nas mailem w potwierdzeniu jego złożenia. (Maile wysyłane są przez nas system automatycznie, warto zajrzeć do folderu SPAM na skrzynce mailowej).

    Zaloguj się do konta klienta tutaj.

    Jeżeli nie posiadasz konta klienta wszystkie informacje na temat swojego zamówienia jak również na temat etapu jego realizacji znajdziesz w swojej skrzynce mailowej. Na każdym etapie realizacji wysyłamy do klientów maila - potwierdzenie złożenia zamówienia, potwierdzenie otrzymania płatności, potwierdzenie wysyłki itd. (Maile wysyłane są przez nas system automatycznie, warto zajrzeć do folderu SPAM na skrzynce mailowej).
    Jeżeli nie możesz znaleźć wiadomości od nas prosimy o kontakt:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

  • W celu anulowania, zmiany zamówienia lub zmiany adresu do wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

    Nasz pracownik sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania jakichkolwiek zmian.

  • Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z tym który była zamówiony, bądź w Twojej przesyłce brakuje czegokolwiek to pierwszej kolejności bardzo przepraszamy za pomyłkę i prosimy o kontakt w tej sprawie:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

    Proszę przygotować numer zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy problem. Postaramy się rozwiązać problem najszybciej jak to będzie możliwe.

    Przepraszamy za niedogodności.

  • W momencie kiedy Twoja paczka będzie spakowana i wysłana, bez względu na to jaką formę wysyłki wybrałeś czy kurier DPD, czy kurier INPOST czy Paczkomat INPOST,  otrzymasz od nas powiadomienie email wraz z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia (Link do śledzenia przesyłki bardzo często jest aktywny dopiero kilka godzin po wysłaniu paczki).

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta ma możliwość przyjęcia zamówienia przez telefon w imieniu Klienta.

    Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu: 22 299 10 95 nr. wew. 2.

    Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:00 - 17:00.

    Zapraszamy

  • Cieszymy się że chcesz być naszym stałym klientem. Założenie konta ułatwi Ci między innymi wgląd do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień.

    Przejdź do formularza REJESTRACJA i wypełnij go. Otrzymasz mailowe potwierdzenie założenia konta.

  • Oczywiście. W celu otrzymania FV prosimy o wybranie tej formy podczas składania zamówienia oraz podanie potrzebnych danych w szczególności numeru NIP i nazwy firmy.

    Jeżeli zamiast faktury wybrałeś paragon i podałeś NIP możesz poprosić o wystawienie faktury do paragonu, jednak najpóźniej w terminie 3 miesięcy od końca miesiąca, w którym miała miejsce dostawa towaru.
    Jezeli jednak podczas składania zamówienia nie podałeś NIP do paragonu, nie mamy możliwości wystawienia faktury od dnia 1 stycznia 2020, zgodnie z  nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw.

    W celu otrzymania faktury z paragonu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • Tak, posiadamy dedykowaną ofertę dla przedszkoli, szkół i żłobków.
    Więcej informacji znajdziesz na ten temat na naszej dedykowanej stronie tutaj.

  • Jest to możliwe, jeżeli jeszcze nie złożyłeś zamówienia zamieść nam taką informację w adnotacji podczas składania zamówienia w polu „komentarzu do zamówienia”.

    Jeżeli już złożyłeś zamówienie skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi klienta, który sprawdzi czy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi.

    UWAGA! Wysyłkę zamówienia możemy odroczyć maksymalnie o 7 dni kalendarzowych.

    Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

     

     

  • Nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie pomiędzy artykułem już kupionym, a tym samym artykułem dostępnym w aktualnie w obniżonej cenie.

    Zachęcamy do śledzenia naszych Social Media, żeby być na bieżąco z wszystkimi promocjami obowiązującymi na naszej stronie tublu.pl.

  • Tak oczywiście,  w celu otrzymania duplikatu proszę o przygotowanie numeru zamówienia (znajdziesz go na swoim koncie klienta lub w e-mailu potwierdzający dokonanie zakupu) i kontakt z Działem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.

  • W przypadku produktów wyprzedanych zapraszamy do kontaktu pod adresem:

    - e-mail: zamowienia@tublu.pl

    Nasz doradca zweryfikuje możliwość zamówienia towaru.

  • Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wystarczy kliknąć w zieloną ramkę z symbolem dzwoneczka "powiadom mnie kiedy będzię dostępny".
    Ramkę znajdziesz na karcie produktu który Cię interesuje. Po kliknięciu w ramkę masz możliwość pozostawienia swojego numeru telefonu lub adresu email.
    Kiedy produkt ponownie pojawi się w sprzedaży otrzymasz od nas smsa lub e-maila.

    Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    oraz uzupełnić wszystkie potrzebne dane.

    Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
  • Tak, jednakże czasem zdarzają się promocje w sklepie stacjonarnym, które są przewidziane tylko dla osób dokonujących zakupów na miejscu.

  • Nie, dodanie produktów do koszyka nie jest jednoznaczne z ich rezerwacją.

  • Potwierdzenie zakupu w formie paragonu lub faktury oraz potwierdzenie zamówienia z wszystkimi informacjami o nim.

    Jeżeli zamówienie jest prezentem i nie chcą Państwo żeby dokładać jakiekolwiek papiery potwierdzające zakup do paczki, prosimy o napisanie takiej informacji w komentarzu podczas składania zamówienia. Istnieje możliwość wysłania paragonu/faktury w formie elektronicznej na Państwa adres e-mailowy podany w zamówieniu.

    W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:

    - e-mail: bok@tublu.pl

    - numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami
22 299 10 95 OTWÓRZ CHAT EMAIL
tublu - facebook tublu - instagram
tublu - pinterest tublu - blog tublu - blog
SKLEP STACJONARNY

Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 10:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl
zobacz nasz sklep »

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
ZAPISZ

i odbierz 5% ZNIŻKI na pierwsze zakupy