Kliknij na pytanie aby uzyskać odpowiedź
W Tublu.pl oferujemy następujące metody płatności:
Dane do przelewu bankowego:
TUBLU Karolina Urbańska
Bank Pekao S.A. 67 1950 0001 2006 0049 8980 0001
Tytuł przelewu: Zamówienie nr: "TWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA"
Proszę spróbować dokonać płatności jeszcze raz. W e-mailu z potwierdzeniem zamówienia znajdziesz link do szybkiej płatności PayU.
W razie dalszych problemów z dokonaniem płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1.
Aby aktywować kod rabatowy wystarczy podczas składania zamówienia w polu kod rabatowy kliknąć w napis użyj kodu i wpisać go w odpowiednią ramkę, następnie należy kliknąć przycisk Aktywuj.
Po kliknięciu pojawi się ramka, w którą należy wpisać kod z zachowaniem dużych i małych liter.
Ceny zmienią się automatycznie, po zaakceptowaniu kodu przez nas system.
Tak, istnieje możliwość płatności kartą płatniczą lub gotówką.
Tak, posiadamy w ofercie karty podarunkowe. Możesz kupić kartę prezentową wybierając jedną z opcji:
To ty decydujesz którą opcję wybierzesz. Kartę prezentową tublu.pl możesz kupić tutaj
Nie, podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się. Decyzja należy do Ciebie, który rabat jest dla Ciebie bardziej korzystny.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Zapraszamy do śledzenia naszych Social Media oraz zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, gdzie na bieżąco informujemy o naszych promocjach oraz innych akcjach marketingowych.
Proszę sprawdzić termin ważności kodu oraz czy wszystkie znaki są wpisane poprawnie. Jeżeli nadal coś nie tak zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 2.
Towary nabyte z wykorzystaniem Karty Prezentowej podlegają zwrotowi na ogólnych zasadach przewidzianych w przepisach prawa lub dodatkowo przyjętych w regulaminie sklepu - w przypadku tublu.pl na zwrot jest aż 30 dni. W przypadku zwrotu przez Użytkownika towarów zakupionych przy użyciu Karty Prezentowej, zwrot środków odbywa się na Kartę Prezentową lub wartość zwróconych artykułów jest dopisywana do salda w Wirtualny Portfelu na Koncie Klienta i może być ponownie wykorzystana przed upływem terminu ważności Karty Prezentowej.
Karta prezentowa tublu.pl może być zrealizowana na trzy sposoby:
Tak, w przypadku, gdy wartość nabywanych towarów przewyższy aktualną wartość środków zgromadzonych na Karcie Prezentowej lub Wirtualnym Portfelu, Użytkownik zobowiązany jest zapłacić różnicę pomiędzy ceną a wartością Karty Prezentowej gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową. Sprawdź dostępne metody płatności tutaj
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- e-mail: bok@tublu.pl
- numer telefonu: 22 299 10 95 nr wew. 1
Tak, aby sprawdzić saldo swojej karty prezentowej aktywuj ją na swoim Koncie Klienta tutaj, jeżeli Twoja karta prezentowa jest już aktywna wystarczy, że zalogujesz się na swoje Konto Klienta
Jest to miejsce na Koncie Klienta na którym są gromadzone środki pieniężne tublu.pl do wykorzystania na zakupy w sklepie.
Jak zgromadzić środki? Np. poprzez aktywację karty prezentowej lub uczestnictwo w programie lojalnościowym. Środki zgromadzone na Wirtualnym Portfelu nie podlegają zwrotowi.
Podstawowe zasady działania kart prezentowych w tublu.pl:
Wypłata wartości karty prezentowej w gotówce jest niemożliwa. W przypadku zagubienia zakupionej wcześniej, za pośrednictwem strony tublu.pl, karty prezentowej można poprosić o odnalezienie jej unikalnego numeru. W takim przypadku lub w razie jakichkolwiek innych problemów związanych z realizacją bądź zakupem kart prezentowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, e-mail: bok@tublu.pl lub telefon 22 299 10 95
Al. Niepodległości 19 lok. 4,
02-653 Warszawa
pn-pt 10:00-19:00, sb 10:00-14:00
tel. 22 299-10-95
mail: sklep.wawa@tublu.pl
zobacz nasz sklep »